Släcker Du?



Lördagen den 27 mars kl; 20:30 då är det dax igen! Earth Houre!


Det är då vi släcker ljuset i en timme för klimatet, och för våran framtid!
Detta är något som hela världen gör, och något som jag tycker är väldig viktigt!

Det handlar om att släcka allt ljus i en timme, i stället kan man tända stearinljus, sitta framför brasan med din älskade/familj och bara mysa^^ HÄR finns en hel lista på vad du kan göra (:

HÄR kan du också se om din kommun ska vara med och släcka, jag kan inte hitta ronneby kommun o.O?
Dåligt tycker jag..

WWF- hemsida kan du anmäla dig som privatperson, och visa att du bry dig om våran jord!
Det har jag gjort, gör det du också(:

Jag tycker att en timme om året inte är mycket, därför tycker jag att det inte ska vara så svårt att ställa upp.


Släcker DU?

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja det är ju en rolig grej och viktigt! Jag kommer nog släcka ner! Måste bara få hela familjen att gå med på det, men det gör de nog!

2010-03-18 @ 17:05:54
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0