Toppen dag (:

Tjohosan hoppsan (:
Bella har just gått hem, efter en toppen dag (:
Va ute och gick med vovven en långpromenad, sedan ner till Arbetsförmedlingen för att jag skulle skriva på ett papper ^.^
Fika dax tyckte vi så vi gick upp till willys för att handla (: Blev lite kakor och godis MUMMA <3
Sen blev det en massa prat och kul, som alltid ^^, (tack för en toppen dag Bellan)

Just nu tittar jag på nyheterna dom lokala ^^
Tycker det är  kul att se vad som händer i världen (: *gammal jag låter :/*

Nu har jag och Bellan bestämt ett datum som vi ska åka till Ullared.
Måste bara se om det är någon mer som ska med, blir lite billigare då.. (:

ne nu ska jag nog göra lite att äta <3

Puss puss på er <3<3

Kommentarer
Postat av: Linn [Lajn]

Men det är väl bra att du tycker nyheterna är bra :P

2010-03-23 @ 17:15:04
URL: http://lajn.webblogg.se/
Postat av: maria

jag kanske följer med beror på min ekonomi:P

2010-03-25 @ 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0