Tv<3

hej igen.. Nu sitter jag och tittar på tv, som alltid(: Tiiza <3 TV<3
(lite lätt tv beroende xD kan nästan hela TV tablån utantill XD )
Sitter och tittar på 2 1/2 MÄN. Dom helt nya avsnitten på 6:an (:

6:an är min favorit kanal (:
Dom har alla de roliga programmen Tex: Guldfeber med Erik och mackan, 2 1/2 MÄN, Legend of the Seeker, Vampire Diaries, Family Guy & Simpsons (:


3an ligger också högt på min lista men program som: Blåsningen, Hollywood fruar, Lyxfällan & Sveriges fulaste hem(:

Så nu måste jag ju få veta vilken
favorit kanal du har och vilket program du tycker bäst om <3

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Emma

6:an helt klart!! kollar på de programmen du också kollar på, och Scrubs med ;) helt suveräna!! fast trean är liiiten favorit med, älskar hollywood fruarna :D

2010-03-15 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0