Lördags kväll

God kväll, förlåt för min dåliga uppdatering idag..
Har varit trött och seg hela dagen, inte så konstigt kanske med tanke på att jag gick och la mig vid halv 5 -.-'

Igår hade jag super trevligt (: Massa god mat med ett bra sällskap ^^,
Efter vi hade gjort ett kaos hemma hos Bellans pappa gick vi hem till mig och spelade wii.
Just dance och så bowlade vi ^.^ (har lite träningsverk i armarna) Tjejerna va väl här till lite efter 12 tror jag, för sen skulle de ut och göra stan farlig. XD
Men eftersom jag sparar mina pengar så följde inte jag med, så jag åkte upp till Kimzis bror (där kimzi hade gömt sig för att slippa sitta hemma xD)
Där gjorde vi inte för mycket xD jag satt och tittade på när kimzi och hans bror (Mr L) spelade.
Men som tur väl va så kom Mr Ls flicka hem^-^ och räddade mig (:
Så vi flickor tittade på film och åt choklad (:
Lite över 4 så började jag och kimzi gå hem.. Det va väldigt mysigt. Fullt med dimma och en massa fåglar som sjöng <3

Ikväll blir det tidigt i säng, och i morgon ska jag vara med Bellan ^-^
Vi ska ha "mys"-måndag (:

Puss Puss på er <3 Nu ska jag äta choklad <3<3

Kommentarer
Postat av: Linn [Lajn]

Film och choklad låter mycket bättre än att titta på när några spelar ;)

2010-03-22 @ 16:18:13
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0