16:09

God dag ^-^

Ska spela lite sonic nu :D om kimzi får i gång det på Wii:et
Idag har jag och kimzi varit ute med vovven<3
Efter det gick vi en runda på stan och hittade ett par byxor till kimzi.. <3 väldigt snygga <3
Vi skulle kolla efter skor men kom ut med ett par byxor ^-^

Jag hittade inget, dukitg jag är ^-^ Ska köpa en klänning sen men måste spara ihop lite pengar först :D

Blev lite fika sugen efter att vi hade varit på stan, så vi gick till Contan och köpte något att tugga på.. <3
Det fick bli en "damsugare" och ett "wirebröd" <3 gott gott <3
Vi gick hem och fikade, mysiga att sitta här i soffan och fika lite <3

Ikväll ska jag jobba och sen bli det lugnt i kväll. kanske köpa en liten godispåse, är väldigt sugen på lakritsnappar <3
Jag tror det är bland det bästa godiset som finns <3
All lakrits är gott, men just napparna kan man aldrig äta för många av <3

ne nu ska jag sluta prata godis ska ju spela nu <3
Puss puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0