2 maj

Hejsan, blää vad jag är seg! -.-'''
Ändå blev det inte så sent i går..
Måste vara all den friska luften som gör en så galet trött..

Vi va i brunnsparken och grillade igår, usch så kallt i det va -.-'
så efter någon timme eller så gick vi hem till kimzi bror, dom ha en UNDERBAR varm lägenhet <3
det va VÄLDIGT tacksamt att komma in där och sätta sig i soffan <3
Vi blev väl kvar där till lite över 12, sen gick jag och älsk hem och de andra gick ut..

När jag och älsk kom hem gick jag och la mig på en gång, men kimzi satt uppe för att fixa med wii:et.
Han gick och la sig vid 5 tiden -.-' Galet!

Nu har jag i alla fall varit på loppisen, hittade inget..
Och jobba får jag göra i kväll, efter som min syster inte kunde nu på dagen.
Synd, jag som tycker det va så skönt att göra det vi två tiden och sen ha hela kvällen ledig..
Jaja, vi få göra det nästa gång (: <3

Påskmust ska jag ta ett glas av nu <3
ni få ha det bäst så skriver jag mer ikväll ^-^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0