Frukost i min gula soffa :D

Hejsan lilla bloggen :D

Sitter här i min gula soffa och ska just sätta tänderna i min frukost ^-^ GOTT<3
Har just tagit en lång och skön dusch :D
Snart kommer kimzi hem från sin praktik på JC, japp in hörde rätt, kimzi har fått praktik ! <3
Helt underbart kul <3
Så han kommer snart hem på sin lunch.. :D
Nu ska jag uppmana alla som bor i Ronneby att gå till JC och handla en MASSA saker, så att kimzi ha något att göra om dagarna.. ^-^ och så att han kan få börja jobba där <3

Ne nu ska jag äta och titta på Lyxfällan, ha det bäst..

PS. Ett "Tiza Tipsar" Inlägg kommer senare idag så in får hålla koll här på bloggen :D DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0