Sent igår.

Hej alla glada, sitter här i min gula soffa och väntar på att kimzi ska stiga upp så att vi kan äta lite :D
Det blev SENT igår, tror klockan va över två när jag åkte hem (fick åka Taxi) och då ville kimzi sova.. men jag va så uppe i varv så jag hade svårt att sova, och när jag väl somnade så drömde jag en MASSSSA konstiga drömmar. O.o?
Jaja, jag fick sova i alla fall ^-^
Men det va super trevligt i går <3

Idag blir det att ta det lugnt hela dagen, ska ut till farmor och grilla och ta massa bilder i skogen.
Det är min syster som ska vara "modell" det ska bli kul, hoppas bara att det inte börja regna, kan bli inte jobbigt då.. :(

Nu kom kimzi upp från sängen, så nu ska vi äta lite frukost <3
Hoppas ni alla får en super bra dag <3

Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0