Tjoho ^^

Hejsan hoppsan :D
Har varit uppe en stund nu, ja en hel timme faktiskt ^-^
Jag har ätit frukost och tittat på Annan Anka söker assistent -sista delen- så nu vet jag vem som fick jobbet, eller ja det visste jag ju redan innan efter som Aftonbladet avslöjade det för flera månade sen. :/

Men nu väntar ett stort diskberg ut i köket :( inte så kul, men jag ville inte diska igår kväll, så jag får göra det nu xD
Idag har kimzi börjat på sin nya praktik, i lagret på Kapphal..
Varför på lagret? jo för att han inte ville ta ut sin piercing, och efter som Kapphals kunder är 30+ så ville dom inte att han skulle ha kvar den.. Suck.. Tror dom att han är farlig eller arg för att han EN piercing i läppen? Aaa!
Jaja, han har två månaders praktik i alla fall :D

Nu får en ha en super bra dag så höres vi lite senare <3<3 Puss och hej <3

Kimzi kom just hem och sa att jag fick öppna mitt paket, men han sa bara att den låg i sovrummet så nu har jag letat upp det och gissa vad jag fick :D

Just det ett Thomas Sabo M - Midnight-

Tack SÅÅÅÅ mycket kimzi <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0