16 bilder i 16 dagar.

Tänkte gör en sådan "30 dagar" men sen är jag  så dålig på att skriva så jag ta ett "bdb"-test
som bara består ut av bilder ^^,
lite roligare hoppas jag på.
16 dagar kommer det att på gå.
hoppas på att det fyller ut lite här på bloggen i alla fall.

detta är listan;

Du för omkring ett år sen
Du och en bästa vän
Du som liten
En dag du minns
En bild som väcker känslor
En plats du saknar

Någon du litar på
Någon du älskar
Någon som betyder mycket
Någon du tycker om
Någon du vill träffa

Något du vill ha
Något som får dig att gråta
Något som är viktigt för dig

Dig själv nyligen
Dig själv för längesen
Dig själv som lyckligast
Den du senast fick sms av

Den du alltid har roligt med

det börjar vid 1 tiden ^^;

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0