en piggelin tillsammans med min kärlek

hemma från träningen.
träningsvärken kommer fort idag.
i mon händer det mycket.
men tänkte inte berätta allt nu.
ni får vänta och se :D
en sak kan jag ju säga.
vi ska till veterinären med Midde.
dax att ta sprutan nu.
han kommer inte att bli glad.
men frisk.
nu ska jag att en piggelin tillsammans med min kärlek och njuta av att jag har tränat :D

ps. jag vet att min desan är väldigt grå och tråkig just nu.
men ni får stå ut.
i mars lovar jag att det blir en mycket bättre färg :D
hoppas ni står ut xD

<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

JAG VET !! Lycka till

2011-01-18 @ 22:07:35
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0