Kung Caspian och Skeppet Gryningen

Kom just hem från Bion.
Narnia -Kung Caspian och Skeppet Gryningen-
Jag tänker inte berätta så mycket om filmen eftersom det är Kimzis "område" xD
så ni får gå in på kimzis blogg för att läsa mer om den.
men har du sett de två första filmerna så ta dig till första bästa biograf och titta på den.
gärna i 3D.

Jag har oxå sett den gamle filmen Kung Caspian och Skeppet Gryningen ( den som va en julkalender )
Jag måste säga att dessa två filmer skiljer sig ganska mycket från varandra.
men jag tycker ändå att den nya är bättre.
tack vare grafiken.

Ps. drick inte så mycket av din dricka när du är på bion, det skvalpar väldigt mycket xD Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0