SYSTER


Grattis till dig syster som blir hela 19 år i dag <3!

Har redan prata med henne och hon har fått öppna sina presenter.
En gul Svampbob tröja och en bok med Bunny Suicides, en helt sjuk bok om kaniner som ta självmord på varje sidan. Det ena sättet hemskare än det andra.
Min syster ÄLSKAR denna råa humor.
Jag är mycket ledsen att jag inte kana vara på plats och fira henne i dag.
Men jag får ta igen det när hon tar studenten i sommar <3
Jag vill i alla fall önskar dig en super mysig dag och så får det äta en våffla för mig med. <3

(Tryck på bilderna för att komma till syster blogg)


Klicka HÄR för att se en video om självmords kaninen

Kommentarer
Postat av: liisa - the awesome one

tack så mycket älskade du. saknar dej <3

men fyfan vilken hemsk bild ;o

2012-02-25 @ 18:24:28
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0