Helgen

Hej alla glada människor..


Jahaa då var ännu en helg förbi då ja.. Och skola i mon..

Men det har varit en mysig helg med kimzi, vi var och tittade på Bio i går; the bedtime storie en mycket bra film tycker jag..

Jag tycker mycket om Disney filmer och Adam Sandler gör ju inte filmen sämre.


Efter Bion var det hem och titta på melodifestivalen, Mycket konstiga låtar med denna gången..


Söndagen blev en liten promenad med Kimzi, ner till maxi och köpte boken; Ljudet av ditt hjärta.

Sen blev det hem o göra lite läxor och äta innan man gick ner till jobbet..


Nehe nu ska jag snart krypa ner i min säng...


Sov gott/ Tiiza<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0