Muffins

Hej på dig^^

Tack alla som läste min blogg ^^
det var snällt av er att titta in :)

Måste ju bara säg att jag har gått ner lite runt min runda mage ^^
SUPER stolt^^
Kimzi gjorde en underbar klänning till mig för något årsen, och jag har inte kunnat ha den för att min mage varit stor, men nu när jag har gått ner det så kan jag ha den <3

Kan även ha kjolen han gjorde <3          ------------------------------------------>
Visst är den söt^^

Så nu ska jag bara få bukt med magen, göra den lite plattare, då blir ja nöjd^^

Har oxå varit och firat natta idag... ^^,
och i helgen blir det att gå hem till mamma och spela lite wii..

Ha en bra kväll <3

Kommentarer
Postat av: Elina

hah, nej det kan det ju inte vara då, men vem orkar tänka hela tiden x) hur är läget med dig då fisen? (:

2009-10-02 @ 13:03:13
URL: http://elinagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0