mycket text idag.

hejsan
hoppas ni oxå har haft en skön fredag.
själv har jag bara spelar / tränat på wii:et
diskat och duschat.


när älsk kom hem gick vi och köpte mat och annat gott till kvällen.
vi har bara suttit framför datorn och tittat på olika recensenter. som AVGN / nostalgia critic och en ny brittisk kille som pratar om spel.
väldigt trevlig <3
inte för att alla spel han prata om när något för mig, men efter som min älskade ha ett väldigt stort spel intresse så får man ju försöka hänga med <3
för jag är så snäll:D

i mon ska jag i väg på kalas.
kusin Adam fyller år i dag ( grattis <3 )
och då ska vi träffa de i mon. <3
får ve om min moster har bakat några goda kakor ^^, :P
men de ha hon nog..


jo vad mycket jag skriver. hm
ne nu ska jag sluta <3


Sten - 08



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0