Fika<3

Så, nu är jag hemma <3
Idag har jag varit och fikat med bellan ^.^
Det va ett tag sen vi fikade.
Vi brukar fika mins en gång varandra vecka :)

Men det har varit mycket runt jul & ny år, jag har inte haft tid och hon har åkt iväg och så ^^
Så idag hade vi ganska mycket att prata om idag ^..^
På ett par timmar hinner man prata om väldigt mycket :)

Efter allt fika och prat gick jag hem och åt lite god mat <3
För att sedan ta på mig alla kläder och gå till jobbet.

Och nu sitter jag här och tittar på Scrubs, ska leta upp ett recept på smulpaj nu.
Blev väldigt sugen på det nu ^^

Midnight mår bra nu <3
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0