Fredags kväll.

Hej, nu är jag hemma <3
Jag har varit i Karlshamn med mamma, där hon skulle tagga sig ^^
Hon gjorde "kärleken över vinner allt" fast översatt på Latin.
<3
Den blev liten men mycket fin.
Nu blir jag oxå sugen på att tagga mig.
Jag vill ha ett M i min nacke, givetvis står M:et för Midnight.
Sen vill jag ha Middes ögon, två stora runda ögon som är brun/gula. 

Efter att mamma betalat, åkte vi till hoby för att hämta kimzi.
Sedan blev det av Ö&B, skulle handla saft, men den va slut :(
Det va inte alls kul.
Men jag fick med mig lite smått & gott hem ^-^

Nu är det i alla fall, fredags kväll och det blir mys hela dagen <3

Jag åter kommer i kväll<3
Puss<3

Kommentarer
Postat av: estetmina.blogg.se

Tack så mkt!! :D



Ja, det är helg så mys på!! (:

2010-01-22 @ 21:36:13
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: alva

sv: tack! kan inte säga annat än desamma! =)

2010-01-22 @ 21:57:05
URL: http://llatenight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0