God eftermiddag

Hejsan hoppas allt är bra med er alla ^^

kom just hem från stan, jag & mamma va ute en runda och kollade lite.
Super Mys<3
Vi kollade på telefoner först men jag hittade ingen jag ville ha ett ett normalt pris..

Måste telefoner vara så dyra?? kan väl kosta 500:- utan något abonnemang.

Men sen gick vi till Kappahl och där hittade jag en morgonrock (rosa med vita stjärnor på) väldigt flickig tyckte kimzi.
Kimzi fick ett par mjukisbyxor (svara med vita ränder)

Han behövde nya, alla de andra han har är det hål i xD

ne nu ska jag äta av mammas goda chiliconcarne, finns inget bätter <3
Puss på er alla.. ^^

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Tyvärr så blev du inte en av dem 10 som blir länkade. Bättre lycka nästa gång.

Haft en bra start på den nya veckan?

2010-01-11 @ 18:02:15
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0