Jobb.

Idag är det söndag och det betyder jobb för mig.
Jag jobbar på NVA i ronneby, en liten plåtlåda där min far jobbar.
Där är jag "Lokalvårdare" eller städare,som man säger i folkmun.

När jag går där och städar hinner jag att tänka på en massa saker, och en av de sakerna som kom upp i skallen var hur lyckligt lottad jag är över att ha ett jobb.
Många människor har inget jobb alls, så jag är mycket glad och stolt över mina 7 timmar i veckan.

Jag har oxå en av de bästa arbetskollega men någonsin kan få, min lillasyster<3
Ibland kan vi vara väldigt sura på varandra, men för det mesta är både hon och jag över trötta och står i matsalen med våra MP3:er på max och vrålar som två idioter xD
Då flyger tiden bara iväg och jag blir bara lycklig över att förstå att jag har VÄRDENS BÄSTA LILLASYSTER<3


Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0