Snöndag

Hej alla läsare ^^.

Tycker mig se att mätaren på statistiken stiger, kul<3
Det tackar vi för ^^

idag är det bara en tråkig söndag och det händer inte mycket, vi har tvättdag.
inget kul alls, men vem sa att det ska vara kul att tvätta?

Igår slutade min mobil att sända sms, blev inte alls glad och klockan va för mycket för att ringa runt och fråga om en annan mobil..
Men min älskade kimzi har nu fixat med telefon <3
Det var fel på mjukvaran, alltså programmet i telefonen.

Men mamma och jag ska ändå ner till stan i mon och titta på mobiler, vill ju ha en ny men har inga pengar...
Hoppas på det bästa ^^

Jobb idag oxå, ska hämta syster vid 7 tiden, och då får kimzi kostymen han ska låna till bröllopet <3
Bilder kommer det lovar jag ^^ <3

Puss puss<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Tacktack :p

2010-01-10 @ 16:49:29
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0