Tiza Tipsar

Värmekudde.

Det är en helt underbar uppfinning, är ris som man lägger in en tyg påse.
Innan man ska använda den lägger man den i mikron i 5 minuter, eller frysen.
Givetvis beroende på om man vill ha den kall eller varm xD

Sen lägger du kudden på kroppsdelen som gör ont, och efter att par minuter känner du dig mycket bättre.
jag har min alltid min kudde på magen<3
Den hjälper verkligen när man har ont, efter som jag alltid varme min kudde blir magen jätte varm och skön.

Jag använder också min kudde när det har varit jätte kallt ute, då kan man varma kudden och lägga den runt fötter heller händer ^^

Jag tycker att alla ska ha en värmekudde.
Antingen kan man köpa en eller så kan man göra en själv.

Jag själv köpte en från min klass när de samlade ihop pengar till sin klassresa.. ^^
Bästa 30 kr jag har spenderat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0