en onsdag.

tagit det väldigt lugnt idag.
mådde inte bra i går när vi åkte hem med bussen.
har åkt buss hela natten oxå -.-
hade en väldigt trevlig dag i går.
dok va det väldigt mycket folk på ullared.
lite för mycket tycker jag.
och folk kan vara väldigt otrevlig, en masssa människor som puttas och knuffas.
men i stället för att säga "ursäkta" så fortsätter man bra.
tråkig.

jag handlade för 1704:- igår. tre hela påsar fick jag hem.
men nästan inget av det som stod på min lista fick följa med hem, bara julklappar till kimzi <3

ska snart krypa ner i sängen igen <3

spv gott alla sötizar <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin blogg du har! :D Gillar du Gossip Girl? Skulle verkligen bli super glad om jag fick höra vad du tycker om den! :D Ha en bra kväll <3

2010-11-04 @ 19:20:31
URL: http://fashionbyellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0