Äntligen London <3

I natt åker vi ner till Malmö för att sedan sitta på
bussen i 24 timmar för att sedan komma fram till London <3
så jag kommer ju inte kunna blogga på resan ner så därför kommer jag göra lite tidsinställa inlägg :D
och nu tänkte jag skriva hur mitt näsa dygn kommer se ut ^^
( taget från Ölvermarks sidan )

Söndag: Malmö - London


Vi träffas i Malmö på morgonen där vår reseledare möter upp. För att komma till Danmark färdas vi över Öresundsbron. Bussen tar oss under förmiddagen till Rödby. Härifrån går båten till Puttgarden i Tyskland och ombord finns det tid att handla billigt. Tyska motorvägar för oss smidigt genom landskapet och vi gör regelbundna pauser för måltider. I gryningen anländer vi till Frankrike och tar Eurotunneln över till Storbritannien. Efter frukost kör bussen i land och tidigt på förmiddagen är vi i världsmetropolen London. Från Majestic Hotel har vi nära till allt. Äventyren kan börja! Ca 121 mil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0