Jag är tillbaka.

hejsan.
har inte orkar blogga.
finns många olika anledningar till det.
men nu är jag tillbaka.
så nu blir det vanlig uppdatering igen.
^^;
Framöver kan ni vänta er "Dagens bild"
&
"Tiza Tipsar".

detta får ni ju inte missa.

-------------
i dag har varit en lugn dag.
jobbar ju inte längre :/
lite halv tråkigt nu när jag väl kommit in i det,

måste ju även säga att det va synd att han med alla AAA gick och vann i lördags.
ne det tyckte jag inte alls om :(
hur bra är det att uppmuntra ungdomar om du inte är populär så är du inget.
men blir du populär så kan du få vem du vill (?)
bara jag som tyckte detta är konstigt?
jaja,
tror inte vi kommer långt i Tyskland.

nu har jag inte mer att skriva. men glöm inte att titta in i mon <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0