kopierat från två låtar rakt av.

Satt just inne på svt hemsida för att försäkra mig om att jag kan titta på melodifestivalen i kväll.men det ska sända Live på webben så det ska nog inte vara några problem :D

Väl inne på sidan hittade ja där man kan lyssna på kvällens låtar.
kvällens bästa låt är ju helt klart Dead By April ^^,
kvällens sämsta Sean Banan, men det behöver jag ju inte säga. det förstår ju alla.

men när jag lyssnade på Marie Serneholt salt och pepper blir jag sur.
Är det INGEN som har hört att hon har kopierat från två låtar rakt av?
lyssna på låten så förstår ni vad jag menar..


Marie Serneholt salt och pepper

Christina Aguilera Candyman

Jag tycker i alla fall att det är väldigt likt. i alla fall de först 10 sek.

men kan ni hjälpa med komma på vilken låt refrängen är.

blir lite smått galen när jag inte kommer på..

 

<3

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Tänker du på Alesha Dixon o låten: The boys does nothing?

Har oxå en låt på tungan som jag tycker är lik, men kan inte komma på.... :)

2012-02-05 @ 21:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0